page_banner

nutizie

L'estate hè una stagione di u focu, per implementà seriamente e misure di prevenzione di l'accidenti di u focu di a nostra cumpagnia, rinfurzà a cuscenza di a sicurezza di u focu di tuttu u persunale, eliminà i periculi nascosti di sicurezza di u focu, minimizzà e perdite, per assicurà a pruduzzione sicura.Rinfurzà u mo travagliu d'urgenza di l'accidentu di u focu, chì tuttu u staffu capisce a cunniscenza di u focu è e cumpetenze di l'autore salvata, u dipartimentu di u prugettu hà urganizatu è pianificatu un drill di focu.
消防1消防3
消防5
In u dopu meziornu di u 26 di lugliu, sottu u forte sustegnu di a dirigenza di u dipartimentu di u prugettu, sottu u cumandamentu di u capu di pruduzzione Hu Peipei è l'ufficiale di sicurezza Yu Hongcai, tuttu u persunale hè statu urganizatu per andà in u situ per un esercitu di lotta di u focu.
Attraversu questa simulazione di u focu, fate chì tutti i persunali capiscenu è capiscenu cumu identificà u risicu, cumu piglià e misure d'emergenza necessarie, cumu chjamà a polizia, cumu evacuate in modu sicuru e persone, operazioni basiche, cum'è cumu salvà a vostra emergenza familiarizata cù a perforazione d'emergenza. prucedure è esigenze, capisce tutte e misure per impediscenu a pussibilità di periculu è, à tutti un allenamentu, accidenti, Sapete ciò chì deve esse fattu, ciò chì pò esse fattu, cumu fà, etc. Per migliurà a cuscenza di a sicurità è a qualità. di tuttu u persunale, per assicurà a cumpiimentu di l'operazioni d'urgenza à alta velocità è efficace.Attraversu a participazione persunale, l'impiegati anu in una certa misura l'esperienza pratica di a lotta di u focu è l'usu currettu di l'equipaggiu di u focu.


Tempu di post: Jul-26-2022